#1 Skrevet Juni 15, 2008 Se på denne A3 her, hvor de har satt på noen chrome lister for å få singleframe looken! http://www.finn.no/finn/completeviewimage?finnkode=13765536&reference=6/137/655/36_-192346921.jpg&adheading=Audi+A3+1%2C9+TDI+Ambition+Personbil+2004%2C+86000+km.%2C+kr.+229.000%2C-&sid=xz8rgdYdSP8590636&adTypeId=20&WT.svl=Minibilde Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2008 Ord bli fattig........: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2008 Var det så hakkandes gæli da ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2008 Syns ikke det så så ille ut jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2008 Blitt ganske så vanlig dette. Jeg personlig ville ikke gjort det,men det ser bedre ut enn single frame styling frontene..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 15, 2008 Sier ikke at jobben er dårlig utført...... Syntes bare det er feil feil feil.den bilen er pen i utgangspunktet. Men men ,smaken er som baken,,,,,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 15, 2008 Ser ikke helt problemet her, og dette er jo noe flere i klubben har gjort for flere år siden.. Hadde han lakket den nederste kromrillen i den øverste grillen sort, så hadde det dog blitt bedre.. Hadde forventet meg noe ala de mange grusomme singleframeombyggingene som eksisterer der ute.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 15, 2008 var ikke så ille på bildet men har sett litt eksempler på dette som ser helt jæv.... ut hvis man ser bilen på nært hold 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 15, 2008 Syntes det der så igrunn veldig greit ut jeg.... ingenting imot det der gitt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 15, 2008 det dær så da bra ut, men det er hårfine forskjeller på bra eller dårlig. alt kritik faller på den siste finishen i mine øyne. med passform og nøyaktighet på glipper osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 16, 2008 Nå spurte jeg egentlig ikke etter synspunkter her, men åssen man gjorde dette? Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 16, 2008 Hehe... Man kan aldri være for tydlig når man skriver innlegg... Jeg klarte heller ikke å se spørsmålet ditt her... virket mer som et tips etter å ha ramlet over noen bilder på nett... Kan desverre ikke hjelpe deg med dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 16, 2008 Nå spurte jeg egentlig ikke etter synspunkter her, men åssen man gjorde dette? Jørn Et tips er å inkludere et spørsmålstegn, så slipper alle å "misforstå" deg. Men hva lurer du egentlig på? Du har jo sagt det i første innlegg, man bruker chromelister i de originale utsparringene som finnes i fangeren til å skape en komplett ramme, så lakker/folierer man området innafor i egnet farge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 16, 2008 Synes det der så pent ut på avstand jeg,spørs når man kommer nærmere da... Eneste de skulle gjort var og modda bort den nederste chromelisten på den org grillen. Som Anders skriver,er kun lagt på chromelister på fangere ned til org nedre grill og lakkert eller lagt på folie på fangeren inni "Singelfram`n". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 18, 2008 Slik gjør du; god kvalitet osv. Reversibelt også. Men drop ABT merket i det minste. Kommer du tett nok på ser det ikke ut imo! http://www.abt-sportsline.de/tuning/shop/Audi-A3-8P-Karosserie_396_19_3/produkt/ABT-Frontblende-968/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 18, 2008 Slik gjør du; god kvalitet osv. Reversibelt også. Men drop ABT merket i det minste. Kommer du tett nok på ser det ikke ut imo! http://www.abt-sportsline.de/tuning/shop/Audi-A3-8P-Karosserie_396_19_3/produkt/ABT-Frontblende-968/ Takker! Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 24, 2008 Har dette på min, om du vil se: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 25, 2008 Har dette på min, om du vil se: Tusen takk! JØrn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 25, 2008 Hvis man klarer å få listeskjøtene nogenlunde usynlige så ser det jo dønn originalt ut. Den eneste forskjellen, kun synlig for kjennere, er jo at plastplaten skiltet er skrudd fast på er litt større i høyden. Eller er den det? Kul bil Øystein! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 25, 2008 roger kristiansen gjorde jo dette på "cool blue" for endel år tilbake. der hadde man ikke sjans til å se at det var ettermontert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 25, 2008 Plastplaten ligger litt høyere ja, så går du nærme kan du se at kromlistene på plata ligger littegrann høyere enn de orginale kromlistene. Jeg har aldri brydd meg om dette, synes singelframen på min ser bra ut jeg Takk Steffen Mork! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 25, 2008 Skjønner ikke hva som er så fælt med dette? Er jo en kjempe bra løsning på en oppfrisning i fronten og SÅ mye bedre enn alle disse andre uorginale singleframe-frontene som er ute på markedet. Se bare så bra det ble på øystein sin;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 25, 2008 ingen som har dette på en A4 b6 som jeg kan se da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...