#26 Skrevet Juni 17, 2008 I know!! Var akkurat det jeg skulle spørre om, for mente han Marcus hadde putta noe greier i Hiace'n.. heh! MR2'n hans er sjukt rå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 17, 2008 Her er det vel flere som har bilder?? Morten? Morten, han tok ikke så mye som ett mobil bilde engang...eller jo skal jeg legge ut bilder fra festen Ken Arne hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 18, 2008 Morten, han tok ikke så mye som ett mobil bilde engang...eller jo skal jeg legge ut bilder fra festen Ken Arne hehe Kansje vi lar det være... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 18, 2008 Jeg Har også endel bilder som jeg skal få legge ut iløpet av morgendagen, har for det meste VAG-bilder:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 18, 2008 Kommer noe av meg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 19, 2008 Hvem som var sjåfør på ES bilen da? det var,n ole. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 19, 2008 Var det noen som fikk noen bilder av min R4R og som kanskje fikk med seg at vi kjørte noen få runder helt på slutten på søndagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 19, 2008 Nå kommer det noen bilder fra meg, bildene er resizet, om noen ønsker noen bilder i større format, så er det bare og rope ut! ] ] ] ] ] ] ] ] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 19, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 19, 2008 sinnsyk eksos på 90`n då - 6toms? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 19, 2008 sinnsyk eksos på 90`n då - 6toms? Regner med det er den sorte/orange S2èn du mener? Må være uhordelig mange tommer! sikkert 8" også!! Er forøvrig S2`en til Stig Henriksen fra Tromsø. Skal være 700hk i denne.. OG den bråker!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 19, 2008 Regner med det er den sorte/orange S2èn du mener? Må være uhordelig mange tommer! sikkert 8" også!! Er forøvrig S2`en til Stig Henriksen fra Tromsø. Skal være 700hk i denne.. OG den bråker!!!! Lyden var faktisk ikke så alt for ille før endestussen ble byttet ut med det industrirøret, nå var det bare bråk.. ifjor: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 19, 2008 sinnsyk eksos på 90`n då - 6toms? Tror det var ment som et humoristisk sleivspark til "loffeksosen" til "japse"-bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 20, 2008 Er 7" toms enderør. Og ja, lyden var mye bedre før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 24, 2008 noen bilder som min bror tok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 24, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 24, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 24, 2008 stooor v8er :lol: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 24, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 24, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 24, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 24, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 27, 2008 ingen som har flere bilder fra ACR? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 28, 2008 Sommertreff har lagt ut over 400 biler på siden sin http://www.sommertreff.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juli 22, 2008 http://s9.photobucket.com/albums/a88/Galdro/ACR/?action=view¤t=9f3ab80d.pbr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...