#1 Skrevet Juni 15, 2008 Fikk store øyne i dag når jeg var ute.... Ved siden av der jeg bor så stod denne deilige RS4'en... Aldri sett en slik en live før, så dette var virkelig spennende... :) Tok selvfølgelig bilder av den..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2008 ....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2008 Den sto vell til salgs i bilsjappa i Vegsundet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2008 Den stod midt i byen... Utstillingsplassen... Fyyy for en deilig bil...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2008 Fin den gitt, håper en i klubben kjøper den da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 15, 2008 jaro bil som har den for salg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 16, 2008 jaro bil som har den for salg Er nok Jaro som har fått tak i den ja... Jaro Bil; RS4 B7 Avant http://pal.finn.no/pal/car1/car/object?finnkode=13421370&sid=xz5cbalqF4E271759&WT.svl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 16, 2008 Det er en RS4 B7 (sedan tror jeg) på sørøyene også en plass. Fosnavåg, leine, ulsteinvik eller rundt i det området. Spørs om ikke Jaro har med å låne bort denne bilen til litt prøvekjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 16, 2008 Bilen du snakker om Steffen tilhører Njål Sævik tror jeg, sønnen til Havila-reder Per Sævik. Er en sort B7 Sedan, som jeg har sett ha full gass en gang.. Og det var litt av ett syn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 16, 2008 Det er en RS4 B7 (sedan tror jeg) på sørøyene også en plass. Fosnavåg, leine, ulsteinvik eller rundt i det området. Spørs om ikke Jaro har med å låne bort denne bilen til litt prøvekjøring Tror Jaro driver å kjører en del på desse grombilene selv.. Han driver/dreiv også å kjørte rundt i en E46 M3 også en god stund...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...