#26 Skrevet Juni 16, 2008 Så jo ut som dere hadde en bra tur Alltid gøy med Roadtrip 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 16, 2008 kunne blitt en veldig dyr golf hvis dere hadde endt litt lenger inni skauen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 16, 2008 Satt å erga meg litt for jeg ikke ble med på Lørdagen, men kanskje egentlig greit i org med at dere reiste 23.00 fra oslo, skulle tross alt på jobb på søndag, men hadde vært konge å vært med! Roadtrips er KONGE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 17, 2008 Legg ut filmene dah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 17, 2008 åja, det har jeg jo også.-- hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 19, 2008 Sist men ikke minst.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 19, 2008 Der har vi mr. Rednex '91 i sitt rette element ! For en lyd det har blitt i bilen til mr. Rui Rått ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...