#1 Skrevet Juni 16, 2008 Får kanskje tak i et H7 xenon-kit veldig billig. Tenkte jeg skulle montere det i bilen, om det passer? Har orginallyktene i A4 B5 pre-facelift (98') Har lyst på facelift-lykter, men har ikke råd til det enda. Tror jeg heller ikke har sett noen med "gamlelyktene" /m xenon. (gjerne bilde om noen har! ) Så, vil det passe og se bra ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2008 Det pleier ikke og være noe problem med at det passer så lenge du bruker riktig kit til hvordan pære det er org. Er ikke sikker på om det er linser i disse lampene for personlig syntes ikke det ser så bra ut med xenon hvis det ikke er linser. Men det blir klart bedre lys uannsett da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2008 Har du H7 i de lyktene vil nok passe, jeg hadde H7 i min 96/97 A4 og H4 i min 97 A4.....Har vel noe å si det er med eller uten tåkelys eller noe sånt..... Det vil nok se greit ut, har sett flere andre type biler med samme lykteglass som du har og det er ser greit ut, du vil i allefall få mYYYe bedre lys, men det er klart Linselys og xenon er det tøffeste:) har du H7 og setter i dette settet kan du bruke settet omigjen om du kjøper deg facelift. Er i allefall H7 i facelift lyktene NBS selger, kjøpte mine der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2008 Det jeg trodde også, at det vil se stygt ut uten linselykter. Har H7 ja, så kan evt. prøve og heller spare de til jeg får kjøpt faceliftlykter hvis det ser for jævlig ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2008 Det jeg trodde også, at det vil se stygt ut uten linselykter. Har H7 ja, så kan evt. prøve og heller spare de til jeg får kjøpt faceliftlykter hvis det ser for jævlig ut Ja, det er sant:) Men facelift lyktene koster "bare" 2500,- på NBS, pluss evt. noen kontakter på møller til 80 kr stk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2008 Hehe, barebare ja. Ikke greit når jeg har igjen noen måneder hvor jeg får 4000,- i mnd. av forsvaret. Er ikke bare-bare å kjøpe lykter til 2500,- hele tiden da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 18, 2008 Hehe, barebare ja. Ikke greit når jeg har igjen noen måneder hvor jeg får 4000,- i mnd. av forsvaret. Er ikke bare-bare å kjøpe lykter til 2500,- hele tiden da Ja, sant. Full forståelse, var derfor jeg tok med de hermetegnene("") Så du er inne å soner du ja;) Noen må jo det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2008 Hehe, ja. Er vel mer eller mindre frivillig.. Men jeg er jo snart lønnet av forsvaret, så skal ikke klage 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 18, 2008 Tror jeg ville venta til jeg fikk på facelift lyktene før jeg ville montert xenon. Lyset vil spre så enormt i de gamle reflektorene, at det vil bli ubehagelig for motkommende biler.. Men klart -det funker jo, og lyset vil bli hvitt\blått.. Så "kult" er det jo, men kulere å ha de i linselys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 18, 2008 Hehe, ja. Er vel mer eller mindre frivillig.. Men jeg er jo snart lønnet av forsvaret, så skal ikke klage Skjønner:) Konge det, så da blir det A4 for alle penga?? Tror jeg ville venta til jeg fikk på facelift lyktene før jeg ville montert xenon. Lyset vil spre så enormt i de gamle reflektorene, at det vil bli ubehagelig for motkommende biler.. Men klart -det funker jo, og lyset vil bli hvitt\blått.. Så "kult" er det jo, men kulere å ha de i linselys. Godt poeng. Har du egen pære til nær så er jo en til fjernlyset og da kan du sette xeneon kittet der så sant det er H7 det også da. Da får du bedre lys på fjern for du blender jo uansett ned når du møter noen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...