#1 Skrevet Juni 16, 2008 noen som vet hvor det selges s4 fanger og facelift lykter til 97mod A4 til overkommelig pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2008 noen som vet hvor det selges s4 fanger og facelift lykter til 97mod A4 til overkommelig pris? NBS! jeg vurdere å kjøpe S4 fangeren min der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2008 NBS sin er av glassfiber, mangler plass til fester og du får ikke brukt grillene til S4'n, mao må bare bruke vanlig netting med mindre du modder den litt. Kjøpte samme fangeren fra BS Bildeler til 2790kr, returnerte med en gang for å si det sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2008 Ville kjøpt en brukt fra ebukta i tyskland. Får du et fint eksemplar hjemme på døra for ca 3500-4000.. Da orginal på toppen av det hele. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2008 Yup, det jeg gjorde. Angrer ikke et sekund! Er du heldig får du med alt av fester og deksler i tillegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...