Polyforinger til coupe quattro type 85

Anbefalte innlegg

Er det noe som vet om noen som lager dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polyflex mener jeg på det heter det firmaet som lager bærearmsforinger. Jeg hadde slike på min 90......merket forskjell faktisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det står audi 80 990 og quattro der, men jeg finner ikke ut om det er til type 85. noen som vet om hjemme siden til polyflex

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte foringer fra Superflex, og er veldig fornøyd med disse. Foringene er de samme på alle Type 81, 85, 89 og B4 biler, bortsett fra S2 og muligens noen Urquattro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Jeg kjøpte foringer fra Superflex, og er veldig fornøyd med disse. Foringene er de samme på alle Type 81, 85, 89 og B4 biler, bortsett fra S2 og muligens noen Urquattro.

 

hvem forhandler dette i norge, pris, osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke, jeg ringte direkte til Superflex og bestilte derfra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, husker du prisen da er det lenge siden du bestilte dette eller. Hva lønner det seg å bytte. Byttet du alt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg byttet 2 foringer på hver lenkarm, 8 totalt, dette var sommeren for 2 år siden, og da kostet de £10 for stykket. Til sammenligning så skulle Autopower den gang ha 275,- for stykket av merke Polyflex, og originale gummi fra VAG kostet 250,- for stykket. En del penger å spare selvfølgelig. Frakt og mva kommer selvfølgelig i tillegg

 

Jeg burde ha byttet stab-stag-foringer også, men det bortfalt den gangen. Jeg får vel prøve å få tatt disse til våren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har PowerFlex foringer på alt av understellsdeler... (Urquattro)

Er merkbart mye bedre å kjøre med!

Tror de koster rundt 200-250,- pr. stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har byttet alle bærebruforingene på min typ 85 90Q, fikk også tak i polyforing til bakre oppheng på bakdiff.

 

Kjøpte alt sammen av http://www.autopower.no/

 

God service og reelle leverings tider.

 

Tom Rune

(med 3 biler som alle mulige foringer er byttet til poly)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er dessverre kun til 2wd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bestilt de da... og fått de levert... litt skeptisk til powerzone og levering...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde ikke 3500 akkurat da, så jeg gadd ikke.

jasså ? snuskerier altså ?

rotete webside hvaffal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om noe snusk, men de bruker hvist ufattelig lang tid på å levere varer... hvis de i det hele tatt leverer da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av sindre abrahamsen

http://www.powerzone.no - alle 15 foringene i polyurethane for 3500 !

 

 

Fikk bare tak i bærebruforinger ikke travers foringer til min typ 85 90Q, så de kjøpte jeg nye originale.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

traversforinger og motorfester er vel det eneste jeg ikke har funnet i poly

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Jeg kjøpte foringer fra Superflex, og er veldig fornøyd med disse. Foringene er de samme på alle Type 81, 85, 89 og B4 biler, bortsett fra S2 og muligens noen Urquattro.

så det du sier her, er at alt understell til disse modellene er like...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ikke alt understell, selv om mye er likt, men foringene til lenkarmene (A-armene) er like.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Nei, ikke alt understell, selv om mye er likt, men foringene til lenkarmene (A-armene) er like.

hva er likt og hva er ulikt da... er ikke så god på dette, men har en 80 q-1983 mod som jeg gjerne skulle fått litt bedre understell på også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kan skaffe mål på foringene du ikke får andre steder, kan bl.a. Nomek i Trondheim dreie. Sikkert mange andre lokale helter også, men det er ikke sikkert de har Polystock på lager.

 

Am Cars http://www.amcarsquattro.co.uk/ har også polybush for A-armer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.