#1 Skrevet Juni 16, 2008 270 grader kvasskam, nye løftere og fjærer, og justerbart kamdrev Neste uke blir det skruing... ahhhh... deilig med sommer igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2008 Ser bra ut det der ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2008 blir det mye effektøkning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 20, 2008 blir det mye effektøkning? Hvis innspruten henger med så kan han forvente et sted mellom 5 og 15hk, og en motor som er litt mer villig på turtall. Vanskelig å si noe sikkert uten måling. Til sammenligning så fikk jeg ca. 6hk på org. GTI kam i 2`er Golfen min, målt på samme prinsipp som G-Tech målerne bruker, altså vekt/tid på 0-100 = ca. effekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 21, 2008 Ifølge bildon kan jeg regne med 7-15 HK med dette oppsettet, avhengig av innsprut. De sier også at denne kammen oppfører seg som om den er orginal med tanke på turtall. Den begynner på rundt 2500 omdr og gir seg ikke før den er på topp. PS: takk til Bjørn som viste meg i riktig retning når jeg skulle handle. Håper du har telefonen på de nærmeste ukene.. du kommer garantert til å få masse spm når jeg skal montere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...