#1 Skrevet Juni 16, 2008 Trenger å bytte følere til bensinmålern på A4`en min;) Noen her som veit hvor mye dette koster på verksted? Eller om det eventuelt er vansklig å gjøre selv? Har hørt alt fra at det er veldig fort gjort til at men må av med bensintank og sdet hele 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2008 Siden du har quattro så har du flere målere som jobber sammen, fordi bensintanken er delt opp i flere kammer. Vanligvis byttes alle sammen når først en blir byttet. Er sikkert snakk om 2-4000 kr på møller. giveren kostet ca 800,- til min A4 nonquattro.......Du kan jo sende en prisforespørsel til møller:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2008 Siden du har quattro så har du flere målere som jobber sammen, fordi bensintanken er delt opp i flere kammer. Vanligvis byttes alle sammen når først en blir byttet. Er sikkert snakk om 2-4000 kr på møller. giveren kostet ca 800,- til min A4 nonquattro.......Du kan jo sende en prisforespørsel til møller:) ok Det kan jeg gjøre da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...