#1 Skrevet Juni 16, 2008 Hei Ny medlem her Skal kjøpe noen 18" felger, RS-4 look, og dekk til passelaten. Samtidig skal jeg senke litt. Da med et komplett sett. Altså dempere og fjærer. Har sett meg ut Weitech settet til Norskbildelsenter, senker vel 35/35. Er det 8,5*18 eller 8*18 felger jeg bør kjøpe? Er det ET45 på 99mod stasjonsvogn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2008 Hei og velkommen i klubben! Jeg kjører i dag på 8x18 felger med et 35 (225/40/18 dekk) på min passat 3bg fra 2002. Da ligger dem veldig fint i hjulbuene hvertfall:) men vet ikke hvordan det blir på passat 3b, tror det skulle bli det samme egentlig: klø : Rimelig like i karroresriet 3b og 3bg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2008 Gå gamle bilen hadde jeg weitec settet fra NBS og RS6 felger med 225/40-18 dekk ET 33 på felgene: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2008 Ok. Så jo ikke så værst ut egentlig. Ble den høyere framme enn bak? Kanskje jeg skulle tatt med noen senkeskåler i samme slengen 10mm å montere framme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2008 Disse bilene må senkes mere foran enn bak. ellers vil den se sigen ut bak. de settene jeg har solgt så har jeg anbefalt forskjell foran og bak for at ikke man skal irritere seg over dette etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2008 jeg kjøpte justerbart hos Håkon sandberg i klubben til 4000 kroner. hadde heller anbefalt deg å gjøre dette. han har det også på lager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2008 her har du linken http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=116697 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 17, 2008 Da er PM sendt, hvordan er kvaliteten på disse settene da? ruster gjengene på de justerbare lett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 17, 2008 Da er PM sendt, hvordan er kvaliteten på disse settene da? ruster gjengene på de justerbare lett? Nei jeg hadde vmaxx sett å der rusta bare fjærene. Mens supersport settet er galvanisert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 17, 2008 Da har jeg funnet meg et justerbart sett via Håkon... Kom over noen snasne felger... Kunne kanskje passet bra på passaten, ligner jo igrunn litt på original hjulkapselen.. Noen som vet priser på disse TSW Holstein? Eller forhandler? Er vel 8*18 som er mest aktuelt.... Går det med 9*18 bak på Passat 99mod? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 19, 2008 Jaja ikke no problem med 9" bak . En kamerat har 9.5" bak. Christer ordner disse for deg,på "TILBUD" sidene. Eller så er jo:http://www.felgimport.no forhandler av disse. Ligger ca. på 3000-3500kr pr. felg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 19, 2008 For det første begynner jeg å bli lei av Holstein felgene, vet ikke hvorfor, men er lei av dem. For det andre så ligner de som sagt på hjulkapsler som du selv nevner... Tror også det kommer til å se litt rart ut med disse i 18 på en passat, da må du ivertfall ha 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 19, 2008 For det første begynner jeg å bli lei av Holstein felgene, vet ikke hvorfor, men er lei av dem. For det andre så ligner de som sagt på hjulkapsler som du selv nevner... Tror også det kommer til å se litt rart ut med disse i 18 på en passat, da må du ivertfall ha 19" For det tredje så heter de HOLSTEN, ikke HOLSTEIN. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 19, 2008 Hm.. Etter å ha sett noen biler med de på er jeg litt i tvil ja. Kunne sett for meg noen 19" BBS LM replica felger. Det hadde vært snadder. Muligens med gull senter, da stasjonsvognen er hvit... Noen som vet om forhandlere av BBS LM replica felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 20, 2008 Hm.. Etter å ha sett noen biler med de på er jeg litt i tvil ja. Kunne sett for meg noen 19" BBS LM replica felger. Det hadde vært snadder. Muligens med gull senter, da stasjonsvognen er hvit... Noen som vet om forhandlere av BBS LM replica felger? Det tror jeg ikke du får i norge. mulig det ligger noen på ebay. men er sjeldent der også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...