#1 Skrevet Juni 17, 2008 Jeg har en -97 1,6 Joker som tenger nye dempere. Jeg har også en Jetta med full G3 VR6 "setup". Nå som jeg har bestemt meg for å legge Jetta'n død tenkte jeg at jeg skulle bytte over hele opplegget med bærearm, demper,bremser osv... Hvordan passer dette på Joker'n? Er rimelig sikker på at jeg har lest at VR6 bærearmene er større (lengre...). Kan det bli andre problemer også? stab stag osv...??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2008 Jeg har en -97 1,6 Joker som tenger nye dempere. Jeg har også en Jetta med full G3 VR6 "setup". Nå som jeg har bestemt meg for å legge Jetta'n død tenkte jeg at jeg skulle bytte over hele opplegget med bærearm, demper,bremser osv... Hvordan passer dette på Joker'n? Er rimelig sikker på at jeg har lest at VR6 bærearmene er større (lengre...). Kan det bli andre problemer også? stab stag osv...??? Flytter du over alt så skal det passe men er som du sier andre spindler,bærearmer/kuler på Vr6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2008 har du peiling på om sporvidden blir forskjellig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2008 har du peiling på om sporvidden blir forskjellig? Ja det vil den nok bli men dette "kompenserer" vel ET på hjulene litt for. Orginal 6x15" alu har jo ET45 på biler med 4x100 og ET38 på 5x100,det er sikkert for å "kompensere" for at forstillingen er bredere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2008 Vis du har komplett, SKAL alt passe over. Du trenger - nav - bærearmer - vr6 stabstag, mellom bærearmene - ytre drivknute fra golf vr6 eller nyere vag som audi a3 f.ex Bak trenger du: - Spindel fra golf 2 gti, golf 3 gti,vr6 osv - skiver,klosser,kaliper osv. Men dette har du fra før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...