#1 Skrevet Juni 17, 2008 Noen som har noe 19mm MDF liggende? Mangler to plater på 42x42cm og synest de blir litt råflott å kjøpe ei heilt plate for det. Betaler selvsagt i alle fall kvadratmeterpris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2008 Noen som har noe 19mm MDF liggende? Mangler to plater på 42x42cm og synest de blir litt råflott å kjøpe ei heilt plate for det. Betaler selvsagt i alle fall kvadratmeterpris Går 17mm med finer utenpå? Kan hende jeg har 19 også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2008 Går 17mm med finer utenpå?Kan hende jeg har 19 også. ja, det tror jeg skal gå fint ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 20, 2008 Har 2 19mm plater i bilen nå. Bare kontakt meg for å hente. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 20, 2008 Har 2 19mm plater i bilen nå.Bare kontakt meg for å hente. Kjempegreier det, har vel mobilnr'e ditt, så ringer når jeg drar forbi:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...