#26 Skrevet Juni 25, 2008 Bare få lakka nøkkelhullet så er du i mål! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 25, 2008 Bare få lakka nøkkelhullet så er du i mål! Ja du tenker på førerdøra? Det er en plan for det, nytt håndtak skal bestilles i morgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 25, 2008 jeg må si at min A 100 ble plutselig kjedelig og se på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 26, 2008 Hvordan er det å fjerne disse 1,8 - 1,9 - 1,8t og A3,4,5,6 merkene? Er det noen god måte å gjøre det på, eller må det lakkes over uansett? Kunne tenkt meg å gjort dette på min '97mod A3, men hvis det må lakkes over er jeg neimen ikke sikker på om jeg gidder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 26, 2008 Hvordan er det å fjerne disse 1,8 - 1,9 - 1,8t og A3,4,5,6 merkene?Er det noen god måte å gjøre det på, eller må det lakkes over uansett? Kunne tenkt meg å gjort dette på min '97mod A3, men hvis det må lakkes over er jeg neimen ikke sikker på om jeg gidder. Varm opp merkene med hårføner, så tar du fiskesnøre og lirker under så du får av merkene. Pass på å dra fiskesnøre mot deg så ikke det ødeleger. Det limet som ikke gikk av tok jeg av med scratchX om jeg ikke husker heeelt feil. Kan også bruke sitrusspray ol. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 26, 2008 Hvordan er det å fjerne disse 1,8 - 1,9 - 1,8t og A3,4,5,6 merkene?Er det noen god måte å gjøre det på, eller må det lakkes over uansett? Kunne tenkt meg å gjort dette på min '97mod A3, men hvis det må lakkes over er jeg neimen ikke sikker på om jeg gidder. jeg varmet bare godt opp med hårføner, så tok jeg et lite flatjern og vippet ut emblemet litt sån at jeg fikk tak på det. Så var det egentlig bare å ta merket forsiktig av... satt litt i limen, men det gikk fint. Må ikke lakkes over, og limrestene fjernet jeg med sitrus spray. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 26, 2008 Genialt! Da skal jeg prøve det! Hvordan er det med audi ringene på bakluka, samme der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 26, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=113464&page=7 Titt litt ned på siden der så ser du hvordan jeg gjorde det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 26, 2008 Genialt! Da skal jeg prøve det! Hvordan er det med audi ringene på bakluka, samme der? ja samme der...de satt faktisk ikke så hardt som S-line merkene gjorde:) men jeg var nødt til å rubbe litt ned etter at ringene var fjernet, for så polere.. men resultatet ble kjempe bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 26, 2008 min er clean... Vurderer sorte ringer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 27, 2008 Odd Terje: Det ble skikkelig bra:) men de sideblinkene dine, er de hvit/krom? Hvis du får tak i noen sorte blir det enda bedre, syntes jeg da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 27, 2008 greit nok at det blir cleant, men jeg synets det blir litt "tomt" når du i tillegg fjerner viskeren.. Sedan som er cleanet er en annen sak.. tommelen ned fra meg på denne modden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 27, 2008 Odd Terje: Det ble skikkelig bra:) men de sideblinkene dine, er de hvit/krom? Hvis du får tak i noen sorte blir det enda bedre, syntes jeg da:) Nei de er sorte, blankt glass, men lyktehuset er sort:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 27, 2008 greit nok at det blir cleant, men jeg synets det blir litt "tomt" når du i tillegg fjerner viskeren.. Sedan som er cleanet er en annen sak.. tommelen ned fra meg på denne modden.. Er klar over at ikke alle liker den modden, var litt usikker selv på om jeg skulle gjøre det. Men smaken er som baken, og jeg likte det bedre uten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 27, 2008 greit nok at det blir cleant, men jeg synets det blir litt "tomt" når du i tillegg fjerner viskeren.. Sedan som er cleanet er en annen sak.. tommelen ned fra meg på denne modden.. Er mye finere uten ringer, bare ikke du som har skjønt det ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 27, 2008 Greit nok uten ringene, men når man fjerner viskeren også synets jeg det blir for nakent bak, det er forskjell på clean og clean, men det er heldigvis bare min mening, og det er framdeles lov å si sin mening, selv om den ikke nødvendigvis faller sammen med alles andres.. Men bilen er trådstarters, er han fornøyd er jeg fornøyd.. Sedanen min var jo helt clean bak, så jeg har vært der selv, men kommer ikke til å cleane "Aluline".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 27, 2008 Greit nok uten ringene, men når man fjerner viskeren også synets jeg det blir for nakent bak, det er forskjell på clean og clean, men det er heldigvis bare min mening, og det er framdeles lov å si sin mening, selv om den ikke nødvendigvis faller sammen med alles andres.. Men bilen er trådstarters, er han fornøyd er jeg fornøyd.. Sedanen min var jo helt clean bak, så jeg har vært der selv, men kommer ikke til å cleane "Aluline".. Syns det er helt greit at du ikke liker at viskeren er borte, og det må du få lov til å si:) Vet at det ikke faller i smak hos alle, skulle bare mangle:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 27, 2008 Tenk kor kjedelig om alle hadde likt det du gjorde Odd...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 27, 2008 Tenk kor kjedelig om alle hadde likt det du gjorde Odd...... hehehe... ja tenk så jævlig kjedelig det hadde blitt:p Er fornøyd selv, det som er poenget:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 28, 2008 jeg har selv gjort bilen min clean bak, emblemet og visker er der fortsatt, og kommer til og være der): skal sette inn bilde snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 28, 2008 Synes en kan fjerne alt utenom merket i grillen jeg. De som ikke vet bedre kan stå der og lure. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juli 17, 2008 Ringene er nå borte på caben,og jeg har ingen visker å fjerne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juli 17, 2008 min er clean... Vurderer sorte ringer.. Hva er det mine øyer skuer? Mercedes felger!? Nei her synes jeg du bør invester i en typis VAG felg istedenfor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juli 18, 2008 min er clean... Vurderer sorte ringer.. Det der er så riktig som det kan bli på en B6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...