Anbefalte innlegg

hei har en a4 1,8 fra 1995 som ikke starter.den får ikke bensin,har målt å det er ikke støm bak til pomppa: klø :det var et lite hull i slangen inn til dysene,men det er reparert.har sjekket alle sikkringer også,.er det noen som vet hva det kan være?????:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bensinpumpereleet eller strømforsyning/signal til dette kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok hvor står det reelet?og hvilket nr har det?hvor kommer stømmen fra,motorstyring:)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Releet sitter på releplass nr 6 under dashbordet på førersiden. Sjekk også 15 amp. sikring nr. 28 i sikringsboksen. Sikring for bensinpumpe.

Styres av tenningsstrøm på stikkben nr 28, ( 15 strøm ) konstantstrøm på stikkben 32 ( 30 strøm ) og jord på stikkben 34 ( 31 gods ).

OBS: Såvidt jeg husker har du uansett IKKE strøm i kontakta annet enn noen få sek. etter du har slått på tenninga eller starteren betjenes. ( motoren går ) Greit å være 2 stk da man skal måle dette slik at en kan betjene starter og en måle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tAKK:tilber:HAR MÅLT SIKKRING NR 28,Å DER VAR INGEN STØM TIL DEN MED TENINGA PÅ ELLER NÅR JEG KJØRTE STARTERN.MEN DA FÅR JEG MÅLE RELEET..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant du ut av dette?`hva var feilen?

Har en nabo med akurat samme problem samme bil, mod og motor

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.