#1 Skrevet Juni 17, 2008 hei har en a4 1,8 fra 1995 som ikke starter.den får ikke bensin,har målt å det er ikke støm bak til pomppa: klø :det var et lite hull i slangen inn til dysene,men det er reparert.har sjekket alle sikkringer også,.er det noen som vet hva det kan være????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2008 Bensinpumpereleet eller strømforsyning/signal til dette kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2008 ok hvor står det reelet?og hvilket nr har det?hvor kommer stømmen fra,motorstyring:)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2008 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2008 Releet sitter på releplass nr 6 under dashbordet på førersiden. Sjekk også 15 amp. sikring nr. 28 i sikringsboksen. Sikring for bensinpumpe. Styres av tenningsstrøm på stikkben nr 28, ( 15 strøm ) konstantstrøm på stikkben 32 ( 30 strøm ) og jord på stikkben 34 ( 31 gods ). OBS: Såvidt jeg husker har du uansett IKKE strøm i kontakta annet enn noen få sek. etter du har slått på tenninga eller starteren betjenes. ( motoren går ) Greit å være 2 stk da man skal måle dette slik at en kan betjene starter og en måle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 19, 2008 tAKK:tilber:HAR MÅLT SIKKRING NR 28,Å DER VAR INGEN STØM TIL DEN MED TENINGA PÅ ELLER NÅR JEG KJØRTE STARTERN.MEN DA FÅR JEG MÅLE RELEET.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 11, 2009 Fant du ut av dette?`hva var feilen? Har en nabo med akurat samme problem samme bil, mod og motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...