#1 Skrevet Juni 17, 2008 Har kjørt med xenon i nærlysa nå i et års tid, uten noen problemer med autocheck. Det har skjedd at den ene pæra ikke har tent, og da har det kommet opp varsel om gåen pære, slik det skal. Men nå var den ene xenon-pæra gåen, så jeg tok vekk alt sammen og monterte vanlige halogen-pærer igjen. Begge pærene lyser men nå har tydeligvis autochecken klikka fullstendig, for den viser varsel for gåent nærlys med en gang jeg slår på lyset... Noen som har vært borti dette problemet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2008 kan jo ver at det er ei anna pære som er gått, tror ikkje det signalet for gåen pære er bare på nærlysene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2008 Men varselet kom akkurat når jeg satte inn de vanlige halogen-pærene, pluss det den sjekker er vel nærlys, baklys og langlys, og jeg regner med den sjekker baklysa når jeg setter på første steget med lys (parklys), og den sjekker langlysa når disse blir slått på.. Varselet kommer når jeg setter på nærlys.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2008 Opp igjen Ingen som har vært borti dette ? Alle pærer lyser fint, men varselet hyler og blinker hver gang jeg slår på nærlyset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2008 Den sjekker vel bare nærlys og bremselys såvidt jeg veit.. Må være noe steike gærnt da.. Koblet tilbake helt riktig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...