#1 Skrevet Juni 17, 2008 Som topic: Hvor kan jeg kjøpe det ikveld?? Bilen det er snakk om er en 06 Audi A3 8P 1,9 TDI 105HK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2008 Selges på Shell det....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2008 okei, hjertelig takk, var ikke verre en det altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2008 okei, hjertelig takk, var ikke verre en det altså Men de har to forskjellige typer da......Longlife1 og Longlife2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2008 skift heller til vanlig olje å skift på fornuftige tider 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2008 skift heller til vanlig olje å skift på fornuftige tider Ja, helt enig:) men saken er den at det er svigerfar sin bil og madammen skal låne den på jentetur, hun reiser nå i formiddag:) men jeg har sakt ifra om Longlife oljen til han....og som om ikke det var nok er han i nordsjøen og var umulig å få tak i. Jeg fant tilfeldigvis en flaske med olje i garasjen hans igår kveld som jeg brukte: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...