Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har kjøpt meg en enkel panserforlenger. lurer på om noen har noen tips, hvordan jeg kan feste den enkelt men godt? eller det trenger jo ikke være enkelt men den skal sitte godt.:)

 

 

Edit: Dette er en Golf 3 forresten.

 

Edit: Jeg skal bytte til Racing stoler, er ikke sikker på hvilke enda. men lurer på om det går ann og bruke løpeskinnene som ligger på superstyling.no?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Følger med skruer i pakken som man skrur de opp i panseret, jeg villa ha sveisa på men det blir jo veldig fort dyrt..

 

Pusse ned panser, sveise, sparkle, grunne, lakke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg bestillte panserforlengeren fra superstyling, dette er en glassfiber del. fikk ikke noen skruer med. skal sparkle, grunne og lakke. En ting til jeg lurer på er om jeg skal fjerne den gummilisten/pakningen som sitter på tuppen av panseret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som er en fordel da er som følger:

1. fjern det gummilista i fronten.

2. tilpass panserforlenger.

3. lim panseforlenger med karroserilim og gjerne skru den opp i panseret slik at den sitter skkkelig så limet får tørke og.

4. gjerne fyllfugen som blir mellom panser og forlenger med karroseri.

5. sparkle over med glassfibersparkel og det som skal til og få lakkert.

 

Har gjort dette på ett par biler med ett meget bra resultat.

Bare pass på at ikke lamper og slikt butter i panserforlenger når du lukker igjen panser. For da kan det fort sprekke opp..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker så meget, vil definetivt prøve det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.