Bergen: Rabatt Møller Bil Minde?

Anbefalte innlegg

Har vi ikke lengre rabattavtale med møller bil minde?

Fikk tilbakemelding fra de at den avtalen var opphørt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtest merkelig ut, jeg fikk rabatt i Ørsta på møller autoservice i går såffal :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes jeg også. Var på møller i dag da bilen skulle på service.

Hadde med nytt gyldig medlemskort. Fikk da beskjed at avtalen var opphørt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig, kanskje noen i styre og stell her kan oppklare? For den avtalen vi har er vel gjort sentralt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var på Møller Minde igår(tirsdag) og kjøpte et sett takbøyler, fikk rabatt da men som sakt det var på delesalg.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bare deler man får rabatt på? - Men ingen møller bedrifter er pliktige til å gi rabatter til VACN medlemmer, men dem oppfordres til det, etter hva jeg har hørt fra lokalforhandler.(som ikke er møller)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men deler som brukes på service har man tidligere fått rabatt på .

Fikk medlemsrabatt sist bilen var inne på service..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er som tidligere nevnt her at det er ikke en fast avtale, men en anbefaling. Det medfører at praksisen fra sted til sted kan variere voldsomt. Grunnen til at det bare er en anbefaling er at slik som forhandlernettet i Norge er bygd opp har etter sigende importøren ikke noen myndighet til å pålegge enkeltforhandlere å gi rabatt. Jeg vet at enkelte steder har de vært meget motvillige til å gi noen rabatt.

Den eneste og beste løsningen på dette er at en eller annen "ildsjel" i lokallag/region med litt takt, tone og forhandlingsevner tar et møte med delesjef eller daglig leder hos den forhandleren det gjelder og prøver å komme frem til en lokal avtale, da som sagt Møller som importør ikke kan pålegge noen enkeltforhandler å gi en bestemt rabatt.

Som et eksempel kan det nevnes at medlemmer i MB Entusiastklubb får 25% rabatt på alle originaldeler hos Mercedes-forhandleren her på Lillehammer, dette gjelder naturlig nok kun her og er lokalt forhandlet frem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er som tidligere nevnt her at det er ikke en fast avtale, men en anbefaling. Det medfører at praksisen fra sted til sted kan variere voldsomt. Grunnen til at det bare er en anbefaling er at slik som forhandlernettet i Norge er bygd opp har etter sigende importøren ikke noen myndighet til å pålegge enkeltforhandlere å gi rabatt. Jeg vet at enkelte steder har de vært meget motvillige til å gi noen rabatt.

Den eneste og beste løsningen på dette er at en eller annen "ildsjel" i lokallag/region med litt takt, tone og forhandlingsevner tar et møte med delesjef eller daglig leder hos den forhandleren det gjelder og prøver å komme frem til en lokal avtale, da som sagt Møller som importør ikke kan pålegge noen enkeltforhandler å gi en bestemt rabatt.

Som et eksempel kan det nevnes at medlemmer i MB Entusiastklubb får 25% rabatt på alle originaldeler hos Mercedes-forhandleren her på Lillehammer, dette gjelder naturlig nok kun her og er lokalt forhandlet frem.

Okey.. Da er jo det greit, men synes det var litt merkelig siden man har fått rabatt der før.

Det er dumt at ikke alle Møller forhandlere ønsker å gi klubbrabatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg som jobber hos Møller har ikke hørt noe om at det ikke er rabatt på service. Men på deler vet jeg at det er.: rock : Men er litt fram på og spør etter medlemskort. Er noen som bare kommer opp og sier at de er med i klubben og som ikke er det.: bråk : Og de skal ikke ha rabatt. Så husk altid medlemskortet.:tilber: Ellers ingen rabatt. Men jeg kan undersøke i morgen om vi på Nesttun har rabatt på service forsatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg som jobber hos Møller har ikke hørt noe om at det ikke er rabatt på service. Men på deler vet jeg at det er.: rock : Men er litt fram på og spør etter medlemskort. Er noen som bare kommer opp og sier at de er med i klubben og som ikke er det.: bråk : Og de skal ikke ha rabatt. Så husk altid medlemskortet.:tilber: Ellers ingen rabatt. Men jeg kan undersøke i morgen om vi på Nesttun har rabatt på service forsatt.

Fikk lagt inn på navnet mitt at jeg er vacn medlem og får da rabatt automatisk uten å vise medlemskortet på nesttun, genialt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får jaffal alltid 15% på møller Ålesund, litt OT men har man 15% i Ørsta også eller er der annerledes med rabatter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk lagt inn på navnet mitt at jeg er vacn medlem og får da rabatt automatisk uten å vise medlemskortet på nesttun, genialt.

10 % eller? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 % eller? ;)

Mener det er 15% jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er 10% el 15% osv kommer helt ann på hva Møller har inn på delene selv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er 10% el 15% osv kommer helt ann på hva Møller har inn på delene selv

synd det ikke er mulig å få mer enn 10-15% rabatt hos møller egentlig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Møller Skøyen her i Oslo får jeg rabatter både på deler og service. Mener og huske at de her har lagt inn på meg at jeg er VACN medlem

: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synd det ikke er mulig å få mer enn 10-15% rabatt hos møller egentlig..

Du må ikke snakke. Du får vist nok :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ikke snakke. Du får vist nok :)

nei nei, har vi ikke sett: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes jeg også. Var på møller i dag da bilen skulle på service.

Hadde med nytt gyldig medlemskort. Fikk da beskjed at avtalen var opphørt!

Stemmer nok det... Skal på service med bilen min i juli. Jeg stilte også spørsmål om rabatter til VACN-medlemmer og svaret var negativt. Møller Minde hadde ikke en krone å gi. Så glassklart er det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller vest da? Drotningsvik? Finnes det rabatter å hente der gjennom vacn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha bilen min inn hos Møller Nesttun i juli.

Har fått mellom 10 og 15% rabatt på det meste, som jeg alltid har fått.

Jeg ligger nok inne med vacn-rabatt siden jeg alltid får rabatt uten å be om det eller vise medlemskort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er det med rabatter på Audisenteret i Kanalveien da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne tråden...

Jeg var inne hos møller mariero i stavanger og fikk pris på noen facelift baklykter til bilen min. Fikk beskjed om at de ikke gav VACN rabatt på deler. Grunnen var fordi at de har ganske lite å hente på delene mente han. Men fikk da noen %'er likevel siden jeg kjenner fyren:) Han trodde man fikk VACN rabatt på service da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne tråden...

Jeg var inne hos møller mariero i stavanger og fikk pris på noen facelift baklykter til bilen min. Fikk beskjed om at de ikke gav VACN rabatt på deler. Grunnen var fordi at de har ganske lite å hente på delene mente han. Men fikk da noen %'er likevel siden jeg kjenner fyren:) Han trodde man fikk VACN rabatt på service da...

Om han sitter som selger så kan han jo sjekke hva de har av fortjeneste på delene, og det varierer nok, men når de kan finne på å ta 5500 for en cltuch som en betaler 1200 for en annen plass, antar at det er sach begge plasser så er det noe som skurrer, men det hender også at møller er billiger enn f.eks på mekonomen på enkelte ting. Men de har nå litt å gå på, pleier alltid å få mellom 10 og 15% på møller nesttun når jeg handler deler der med vacn kortet, så dette varierer nok fra plass til plass og mann til mann. En ting er sikkert, om en har tid å vente en god uke på delene kan post@vagparts.no anbefales. Sist jeg handlet der var han 36% billigere en møller og da får man orginaldeler til en niceprice.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.