#26 Skrevet Oktober 9, 2008 Har undersøkt for de som lurte. Det er ikke rabatt på verkstedes tjeneste hos møller bil. Men deler er det rabatt på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 16, 2008 Jeg har fått 10% på delene jeg har kjøpt hos Møller Minde de siste 2 ukene. Viste klubbkortet og fikk rabatten på en servicevennlig og hyggelig måte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 23, 2008 Jeg har fått 10% på delene jeg har kjøpt hos Møller Minde de siste 2 ukene. Viste klubbkortet og fikk rabatten på en servicevennlig og hyggelig måte. me2 seinest idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 23, 2008 Jeg fikk klubbrabatt når jeg handlet deler i forrige uke. 10 % på lykteglass og lister. Lykteglasset var billigere der enn på NBS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...