Overhale hovedbremsesylinder?

Anbefalte innlegg

Er dette en jobb det går ann å gjøre?? Har hørt fra andre hold at dette ikke går. Og hos Møller koster den nesten 5000,- til min gamle bil.. Er jo havle verdien av bilen det: eek :

Bilen er en 87 Audi 80 1.8E typ 89. Har en mistanke om intern lekasje i hovedbremsesylinderen. Kjøpe brukt er jo ganske usikkert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette en jobb det går ann å gjøre?? Har hørt fra andre hold at dette ikke går. Og hos Møller koster den nesten 5000,- til min gamle bil.. Er jo havle verdien av bilen det: eek :

Bilen er en 87 Audi 80 1.8E typ 89. Har en mistanke om intern lekasje i hovedbremsesylinderen. Kjøpe brukt er jo ganske usikkert.

Ikke noe jeg ville vurdet å gått på, kjøp heller en ny.

1140-82833 Hovedbremsesylinder

• for kjøretøy uten ABS

• Ø 22.22mm 1.450,00 kr

Ekstra avgifter kr 250,00

Klippet ut fra Meca Webshop

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg har ABS og den har de ikke ser jeg.. Sent en forespørsel til NBS..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg overhalte hovedbremsesylinderen min selv, og det ble fin-fint! Dette er til en '86 urquattro med ABS. :)

Tror rep.settet kosta 250-300 kr på mekonomen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer du å fortele sånn noenlunde hvordan dette gikk for seg, evt. har du bilder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.