#1 Skrevet Juni 18, 2008 Er dette en jobb det går ann å gjøre?? Har hørt fra andre hold at dette ikke går. Og hos Møller koster den nesten 5000,- til min gamle bil.. Er jo havle verdien av bilen det: eek : Bilen er en 87 Audi 80 1.8E typ 89. Har en mistanke om intern lekasje i hovedbremsesylinderen. Kjøpe brukt er jo ganske usikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2008 Er dette en jobb det går ann å gjøre?? Har hørt fra andre hold at dette ikke går. Og hos Møller koster den nesten 5000,- til min gamle bil.. Er jo havle verdien av bilen det: eek : Bilen er en 87 Audi 80 1.8E typ 89. Har en mistanke om intern lekasje i hovedbremsesylinderen. Kjøpe brukt er jo ganske usikkert. Ikke noe jeg ville vurdet å gått på, kjøp heller en ny. 1140-82833 Hovedbremsesylinder • for kjøretøy uten ABS • Ø 22.22mm 1.450,00 kr Ekstra avgifter kr 250,00 Klippet ut fra Meca Webshop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2008 Men jeg har ABS og den har de ikke ser jeg.. Sent en forespørsel til NBS.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2008 Jeg overhalte hovedbremsesylinderen min selv, og det ble fin-fint! Dette er til en '86 urquattro med ABS. Tror rep.settet kosta 250-300 kr på mekonomen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2008 Klarer du å fortele sånn noenlunde hvordan dette gikk for seg, evt. har du bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...