#1 Skrevet Juni 18, 2008 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i den gummi "snoren" som tanklokket henger i til RS4 B5? Altså den som gjør at du ikke glemmer tanklokket på bensinstasjonen;) Det står del nr. 4B0 201 556 på selve snoren, men hos møller så får du kun kjøpt den sammen med tanklokket: dum : og jeg trenger jo ikke et tanklokk til ca 225,- når snoren sannsynligvis koster 5-10,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2008 Lag deg et stag. Men mere seriøst ville jeg anbefale deg å høre med en annen bilfabrikant. Kan jo være at feks ford har noe lignende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2008 Er det noen som kan ha et vrak hvor de evt. kan plukke av denne "snoren"? Regner med at det er det samme på A4, S4 osv.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2008 Høggerne er jo fulle av disse gamle A4, eller bittelitt nyere for den saks skyld. Ring Røsnæs bilopphugger på 69 17 93 10, snakk med Martin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...