tips til svarte felger golf IV

Anbefalte innlegg

noen som har tips til svarte felger til golf IV? helst 18" å helst ikke koste skjorta....+ - 10000

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe som jeg syns kler G IV veldig godt er RS4 I felger... De tar seg bra ut i svart og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

steik så mange fete biler så var på det forumet der!

svarte fete felger, synes selv det er fett med en del eiker som er skrudde med "chrome" eller blanke skruer som har krom kant :) det synes jeg er fett, skal ha det selv til neste sommer :) passer ihvertfall på svarte biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen vår er canyon red å synes det passe bra med svart til den fargen. derfor jeg vil ha svarte felger. ikke blanke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan se ut som om det blir momo corse 18" etter en prat med den lokale dekkmann;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk da kjøpt nye felger. hva synes folket? bortsett fra bilen skulle vært senket mer da..

DSC00030.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble da bra dette! 8x18? :) hva synes du selv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare 7.5x18" men synes dette ble veldig greit med 22/40-18 nankang dekk. går sånn omtrent kant i kant med felgen:) blir nok bedre med mer senk. S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.