#1 Skrevet Juni 18, 2008 noen som har tips til svarte felger til golf IV? helst 18" å helst ikke koste skjorta....+ - 10000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2008 Finn brukte felger du liker og lakker de sort. BBS Ch f.eks: Ellers kan du jo søke etter bilder på vwvortex. Da finner man tråder som dette: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3527012&page=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=124424 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2008 Noe som jeg syns kler G IV veldig godt er RS4 I felger... De tar seg bra ut i svart og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2008 steik så mange fete biler så var på det forumet der! svarte fete felger, synes selv det er fett med en del eiker som er skrudde med "chrome" eller blanke skruer som har krom kant det synes jeg er fett, skal ha det selv til neste sommer passer ihvertfall på svarte biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2008 bilen vår er canyon red å synes det passe bra med svart til den fargen. derfor jeg vil ha svarte felger. ikke blanke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 23, 2008 kan se ut som om det blir momo corse 18" etter en prat med den lokale dekkmann;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 13, 2008 fikk da kjøpt nye felger. hva synes folket? bortsett fra bilen skulle vært senket mer da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 13, 2008 ble da bra dette! 8x18? hva synes du selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 13, 2008 er bare 7.5x18" men synes dette ble veldig greit med 22/40-18 nankang dekk. går sånn omtrent kant i kant med felgen:) blir nok bedre med mer senk. S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...