Kan en strømkabel til forsterker føre til start-vansker ? (VR6)

Anbefalte innlegg

Noen som har vært borti at en strømkabel som går til annlegg "støyer" såpass at den kan lage problemer ved starting?.

Er en bil jeg nylig har kjøpt som er litt treg startet, da jeg flyttet litt på denne ledningen, som lå over "fordeler" (husker ikke hva de elektroniske fordelerne heter i farten), så virker det som den er lettere å starte.....om det ikke er vær forandringen som gjør det.

Ser kabelen ligger intil det vanlige ledningenettet, og lurer på om den kanskje ikke bør ligge i nærheten rundt kabelene som går til ECU etc?

Noen som har opplevd noe lignende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta ut sikringen da, så ser du jo det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja, er noe automat sikkrings opplegg med noe "reset" styr på, tror ikke jeg kan "slå" den av........men får se litt nærmere på det (har ikke tilgang til bilen akkurat her jeg er nå, var derfor jeg tenkte jeg skulle høre om noen har vært borti et slikt prob)...;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke vært borti det. men kjøpte strømkabel til stereoen idag å tok en tur i resten av kjøpesenteret.. artig opplevelse.. tyverialarmen gikk i alle butikkene jeg var i grunnet kabelen;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.