#26 Skrevet Juli 24, 2008 Stripset til Full-gass modus ja. Litt rart hvis Lambdan er gåen allerede. Er bare gått ca 5-6000km, Org Bosch. Men hvordan måler man den da? Hvordan stikk osv . Sett mye rart om G60 på nettet. Bla en med lignende problem med stripsing av full-gass brytern. Han hadde skiftet alt mulig. wot switch does: ignore lambda software. the fuel map is the same; however the o2 software is combined with many sensors to correct for properly catalytic conversion of emissons. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 24, 2008 måler spenning mens bilen går husker ikke hva den skal svinge mellom var det 0,8-1 volt? Ev bare koble den ut (uten strips på fullgass bryter) og se om det blir noe forskjell. Blir det ingen forskjell har du nok en indikator på at den er gåen. Bruker du mye bensin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 24, 2008 Mener å huske i stad at det ble ingen forskjell på gange (tomgang) når jeg kobla ut kontakten til lambda. Uten strips på fullgass bryter. Den har hatt ett normalt bensinforbruk. Ca 0,8-0,85 pr.mil, blandet kjøring. Har ikke katalysator på. Bestilt nytt Rele til hjerne som kommer i mårra. Det rare er at idag gikk den penere på lenge uten å stripse den full gass brytern. Kan det rett å slett være det ECU Rele som har laget alt trøbbel? Satte ny slange til MAP på. 3,5mm og 1 meter lang. Får se i mårra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 26, 2008 Nå funker den godt igjen. Kjører me ISV tilkoblet som jeg ikke kunne bruke før. Med nytt org ECU rele til 157kr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...