#1 Skrevet Juni 18, 2008 Pink Racing arrangerer treff på Hønefoss... Alle i vacn er velkomne.. !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2008 KOMMER! kolonne fra lillestrøm eller strømmen... hele to stk som er med.. enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2008 Vi får se om det er fler som skal henge seg på og hvor det passer for folk å møtes.. kom igjen nå folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2008 Jeg kommer:) men hvorfor står det treff på gjøvik i overskrifta egentli? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2008 mulig jeg tar meg turen. må se det ann litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 19, 2008 det synes jeg du skal arve hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 19, 2008 helt vile priser for å gå inn da... betalte dette på gjøvik å vil si de 150 kr jeg betalt for å komme inn HELE helga på vacn våler var litt mere valutta for pengene.. ikke att 150 svir så fært i penge pungen, men så jo på biri da var enese forsjelen att du sto på andre siden av parkeringa under "utstillinga" å dt var jo de styggeste bilene som dro pokaler: p folk for bli så fornermet de vil, men min mening ( å vet jeg ike var den eneste som mente dette der nede) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 19, 2008 Skal bli morro og se hva dere får til i Hønefoss.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 19, 2008 prøve komme med "fastbacken" min jeg og, dog på krykker:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 20, 2008 Tja........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 22, 2008 prøve komme med "fastbacken" min jeg og, dog på krykker:P Krykker da da bare ekstra bein å gå på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 22, 2008 slenger meg sikkert på hvis A4'n er kommet hjem fra es:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 28, 2008 For dere som vil være med å kjøre kolonne så kan vi møtes i sandvika. Møtes på shell (første avkjøring mot sandvika fra Oslo) klokken 11.30 er det noen som kommer fra vestfold, østfold, buskerud, oslo så kan vi kjøre kolonne derfra.. Bare å plinge på hvis det er noe... 98899192 (småbiter bar elitt i kantene men ikke så veeeeldig hardt..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...