#1 Skrevet Juni 18, 2008 Har problemer med blinklys høyre side.. trolig en gjordingsfeil ett eller annet sted, men hvor? er ikke blinklys releët.. det gir seg når jeg tar ut sikringen til takluke/centrallås. noen i hedmark som har bra peiling på elektrisk eller er bilelektriker? eneste det er som hindrer meg i å få ferdig prosjektet mitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2008 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2008 Har du hengefeste? kan være kortsluttning der, en vennne av meg hadde det!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2008 har ikke det gitt andre tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 20, 2008 bump? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2008 ingen som har tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...