#1 Skrevet Juni 18, 2008 Har byttet motor i en golf 2 og bilen gikk bra etter bytte, men nå 2 mnd senere så har den stått siden bytte. Og nå vil den ikke gå fordi jeg byttet om på 2 vakumslanger. Har prøvd å bytte tilbake men hjelper ikke! Hvordan fungerer dette vakumsystemet? - Det er en plugg på vakumklokken ved fordeleren - En plugg på slangen til bremsekraftforsterkeren - 2 plugger bak på forgasseren - 2 plugger på en liten boks som henger på forgasseren HJÆÆLP!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2008 Vakum er vel vakum uansett hvor du henter vakum fra? Så de slangene er egentlig ikke noe kritiske, om du setter feil vil du få start på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2008 Jeg skjønner ikke dette jeg.. Den vil jo starte nå men, den harker og går så vidt med litt hjelp på gassen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2008 Vacuum slangene kan ikke bare settes helt tilfeldig. Du har vel en liten svart/grønn kule en plass? Den bør ikke fordeleren kobles mot. Da vil du få en smule rar tenning siden det er en "vacuum boks". Motorkode helper på. Da kan man oppsøke en tegning i AKTE. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 20, 2008 Trodde det bare var forgasser motorer som har den grønne kulen? Jeg har i hvertfall ikke en sånn kule.. Det er en RP-motor tror jeg! Tankte ikke på det med etka jeg:P Så fant denne tegningen: Men det jeg ikke skjønner er hva del nummer 12 og 17 er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 20, 2008 Har fått noen til å hjelpe meg nå, og vi tror det er noe med kaldstarten. Fordi når motoren blir varm så går den fint.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...