Anbefalte innlegg

Nokon som veit om det er forskjell på eksos pakning mellom manefold og Dp på Golf G60 og Golf Rallye?

Tingen er at pakningen som var med slipesettet til Rallyen min ikkje passa. Dei 4 skrue hulla i hjørnenes skulle vert trekt ca. 5 mm ut på kvar side for å passe. Og da lurer eg på om det er til Pg motor eg har fått. Kjøpte og ein pakning utenom slipesettet men den var akkurat lik.

CIMG0746.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er forskjellig eksosmanifold på fwd og 4wd. Regner med at pakningen også er forskjellig ja.På syncro er koblingen til DP litt vridd. PG og 1H skal ikke ha noe å si.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har 1H motor,så er eksospakningene på koblinga forskjellige fra de man finner på PG.

Som Andreas sier her så er det sikkert en forskjell på manifolden,og derfor også koblinga nedenfor denne.

Finner ingen delenr på pakninga du trenger, men finner delenr og bilde av den du har fått tak i.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei. Da er det som eg trudde, at det er forskjellige manefold og dp flenser på fwd og syncro.

Om nokon har eit dele nr. til syncro hadde det vert fint. Ellers må eg bruke den eg har og klippe opp sånn at den passer. Gjorde dette forige gang, men da begynte det å lekke etter 1 time. Har kansje noke med at eg ikkje kom til dei to midterste skruane på eksosen:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pakning for syncro 191 253 115C

Og så tror jeg den du har for FWD er samme som 16V med nummer 533 253 115C

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.