#1 Skrevet Juni 19, 2008 Skulle gjerne vist hva disse 6 dysene koster og om det er en stor jobb å bytte disse, sånn ca antall timer. Er det i såfall noe man gjør sammen med annet motorarbeid. Kan dysene overhales eller er det bruk og kast? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2008 kan kjøpe det repsett fra bosch, da får du ny dysespiss og spacer/skive som sitter i mellom spissen og selve dysen. Mer enn det lar seg ikke gjøre tror jeg, om du ikke leverer den inn på et elektro diesel verksted, kanskje de gjør mer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2008 Det var blitt registrert feilkode på en dyse (slik jeg forsto det) til foreldrene mine. Men bilen går som normalt, så trolig var dette bare en kortvarig hendelse. De fikk pris på 6000kr for bytte av denne. Siden det ikke skjer noe verre enn at bilen stopper og man må ha veihjelp om den gir seg, så ble de anbefalt av Møller om å kjøre videre og heller se om ting ble verre. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 20, 2008 Siden det ikke skjer noe verre enn at bilen stopper og man må ha veihjelp om den gir seg, så ble de anbefalt av Møller om å kjøre videre og heller se om ting ble verre. Mvh EW Jøss a meg! Det er vel det aller værste som kan skje; at bilen stopper! Og da stopper den selvsagt på det aller mest ubeleilige tidspunkt; Full bil m/sur kjerring og gretne unger, laaaaaaaaaaaaangt hjemmefra midt på natta. Jeg hadde aldri turt å kjøre "på nåde" slik Møller sier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 21, 2008 Jøss a meg! Det er vel det aller værste som kan skje; at bilen stopper! Og da stopper den selvsagt på det aller mest ubeleilige tidspunkt; Full bil m/sur kjerring og gretne unger, laaaaaaaaaaaaangt hjemmefra midt på natta. Jeg hadde aldri turt å kjøre "på nåde" slik Møller sier. Altså, det er ikke noen feil så vidt Møller kunne finne, kun registrert en feilkode, og det kan skyldes mye rart. Derfor bytter ikke de. Men selvfølgelig, om en VET at dysene har begynt å gi seg så bør man jo bytte. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...