#1 Skrevet Juni 19, 2008 Er det noen som har montert effektanlegg på denne motoren her i klubben? trenger tips: klø : Hvordan blir lyden? Noen spesielle merker eg bør satse på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2008 Jeg har en 2,5TDI R5. Vet ikke om det går å sammenligne, men jeg fikk i alle fall MEGET merkbar effekt økning. Har 3" hele vegen fra turbo og bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2008 Jeg har en 2,5TDI R5. Vet ikke om det går å sammenligne, men jeg fikk i alle fall MEGET merkbar effekt økning.Har 3" hele vegen fra turbo og bak. Takker for svar det er under sterk vudering må bare høre andres erfaringer først. Koster jo litt helt fram. Fjernet du caten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2008 prat med johan lindstrøm, han har dette på sin audi a4 tdi v6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2008 Jeg har en 2,5TDI R5. Vet ikke om det går å sammenligne, men jeg fikk i alle fall MEGET merkbar effekt økning.Har 3" hele vegen fra turbo og bak. Sjekket du hvor tette de orginale katalysatorene dine var ? På 2,5 tdi quattro R5 er det to små katalysatorer og de synes å ha en tendens til å tette seg lettere enn den ene store på utgaver uten quattro. Var dine tette så er det åpenbart at det ble meget merkbar effektøkning, noe du også ville fått med nye katalysatorer. Så jeg er lurer fortsatt på det samme som trådstarter. Noen med svar ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2008 RÅ LYD!! Diesel lyden blir helt borte når du kjører ! plus du uthever den goe sekser sangen hi hi.. Helt klart å anbefalle, men finnes ju ikke bolt on til disse bila så jeg fjerna dem bakre pottene plus den store mitterste som deler anlegget bakover . Fjern alt drit . strake rør 2,5" bakover . Kan ev gå løs på dem dobble kattene men er såvidt merkbart på dem , får bare masse ulelyd ifra turboen. Høres tajt ut synes jeg . Det som er den store stoppern på denne maskin er DP'en den er ju 2" kvart , skikkeli fjås greier ! Denne skulle vært 3" da ville det merkes bedre ville jeg tru. Men lyden blir kanon Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 15, 2008 Sjekket du hvor tette de orginale katalysatorene dine var ? På 2,5 tdi quattro R5 er det to små katalysatorer og de synes å ha en tendens til å tette seg lettere enn den ene store på utgaver uten quattro. Var dine tette så er det åpenbart at det ble meget merkbar effektøkning, noe du også ville fått med nye katalysatorer. Så jeg er lurer fortsatt på det samme som trådstarter. Noen med svar ? Ja mine gammle cat'er var tette så jeg bytte de. Hadde da en meget merkbar effektøkning. Monterte 3" fra turbo og bak, merket mere merkbar effektøkning. Ble i tillegg en sinnsykt rå lyd. Har èn liten potte helt bakerst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 28, 2009 Tar opp igjen denne gamle tråden jeg siden den allerede ligger så godt plassert i samletråden til Steinar. Er det plass til større DP på A6en med denne motoren? Lyst å gå i gang med trimming, så eksosen er ikke det dummeste å oppgradere. Spesielt mtp lyd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 28, 2009 Tar opp igjen denne gamle tråden jeg siden den allerede ligger så godt plassert i samletråden til Steinar.Er det plass til større DP på A6en med denne motoren? Lyst å gå i gang med trimming, så eksosen er ikke det dummeste å oppgradere. Spesielt mtp lyd:) Det ser ut til å være relativt god plass fra turbo og nedover....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 28, 2009 Så bra:) Vet du om det eksisterer noen ferdigproduserte down piper noen sted som er større enn originalt? Gjerne i det store utland? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 2, 2012 er dette noe der har laget eller finnes det noe ferdig ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 14, 2012 Har sett litt på forskjellige tråder angående effektanlegg til disse og kommet fram til at eksos fra 2,7T skal passe. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? http://qwt.no/a6_27t_quattro_allroad_sedan_og_avant_catback/P_11475 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 10, 2013 Har sett litt på forskjellige tråder angående effektanlegg til disse og kommet fram til at eksos fra 2,7T skal passe.Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? http://qwt.no/a6_27t_quattro_allroad_sedan_og_avant_catback/P_11475 Tar opp denne,noen som har prøvd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...