#1 Skrevet Juni 19, 2008 i dag når eg kjørte så gikk alt fint i en liten, stund. men plutselig så hørte eg eit smell of da gikk det ikkje ann å kjøre bilen fremover. laget bare en klakke lyd. kva kan dette vere. fant også en bolt som var knekt i veien... det er en umbrako bolt som er ca 7-10 cm lang og et "stag" noen som har en ide hva dette kan vere?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2008 høres ut som et drivledd som har tatt kveld... kunne vert en bolt som fester drivaksling i kassen, men det er vel torx på de... bermsecalipperen har umbrako, men det er veldig usansynlig at den er det da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2008 problemet er at alle skruene er knetkt av og eg mangle en slik SKive, eller noe. er det noen andre skruer eg ka bruke? eller er det noen her fra haugesund eller stord som har liggende, trenger FORT: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...