bytte dempere/fjærer audi a4 b5 avant quattro

Anbefalte innlegg

Hei :)

eg lurte på om noen hadde noen linker eller personers innlegg der det står beskrivet åssen dette gjøres .?? bytte dempere/fjærer audi a4 b5 avant quattro..

Eller om noen kan fortelle åssen det gjøres stegvis? om enn skal løsne dei tre skruene øvers og ta ut hele demperen med fjæra uten fjærklemmer eller om ein skal ha på fjærklemmer eller åssen eg skal gjøre det,? har tatt av dekka..

Christer :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stalltips:

foran - demonter nedre demperbolt i bærearm foran, oppe har du 2 plastlokk som er lakket, lirk de ut, sitter muttere under der. Skru av, så har du ute hele demperen.

Bak: Demonter ytre bolt i øvre bærearm, så sitter det noen muttere midt på demperhuset, så løsner du nedre bolt i demperforinga - Ta ut.

Kurant som bare det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, har fått ut framme nå, men eg har kjøpt bilstein dempere og hr fjærer og må ha lokket og diverse som er over og under orginal fjæra,. og på toppen av demperen er det jo ein mutter som holder fjæra og disse delene , men når eg skrur på den for og ta av fjæra går den jo bare rundt, har sett at det er hull til umbrako på toppen av demperen men åssen skal eg få av mutteren? på dei nye demerene er går det jo bare rundt der og, åssen skal man få stamt til den låsemutteren da?

håper på gode svar ,:D kommer ikkje lenger uten og få av dette , har fått av ein demper/fjær i kveld men kommer ikkje lenger uten og få av mutteren :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.