#1 Skrevet Juni 19, 2008 Hei. skal ta ut instrument panelet i Audi A6 min.( 2000 mod c5). Hva må jeg demontere for og få ut instrument panelet på bilen min? har nen gjort dette før og har gode råd på veien? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2008 Dra rattet til nederste, ytterste posisjon. Så napper du av dekselet under instrumentknappene (pass på så du ikke skraper opp bekledningen på rattstammen når dekselet løsner) og skrur ut de to stjerneskruene der. Deretter vipper du av dekselet på siden av dashbord der du har sikringstavla, stikk hånda inn i hullet der og dytt instrumentpanelet ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2008 Dra rattet til nederste, ytterste posisjon. Så napper du av dekselet under instrumentknappene (pass på så du ikke skraper opp bekledningen på rattstammen når dekselet løsner) og skrur ut de to stjerneskruene der. Deretter vipper du av dekselet på siden av dashbord der du har sikringstavla, stikk hånda inn i hullet der og dytt instrumentpanelet ut. Takke å bokke =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...