Anbefalte innlegg

Jeg skal bygge om fra Ufo bremser til 314x30 S6 skiver. Dette medfører litt modifisering av kalipper og fjærbein. En av tingene er hullene i kalipperne, de er 14mm, mens boltene på ufo kalipperne er 12mm. Har ikke spesielt god erfaring med å borre opp og gjenge de opp igjen.

Derfor lurer jeg på om noen har tips til hvor jeg kan få tak i noe slikt?

-Anders

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste maskinverksted kan dreie noen hylser til deg i rett dimensjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei... Men det er ikke mulig å kjøpe som hyllevare noe sted? Noen som vet om rør med 12mm innvendig dim og 14mm utvendig som det går ann å kappe hylser av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste maskinverksteder kan bore og gjenge opp hullene også, jeg vil vel si at det er en bedre løsning, siden du i stedet for 3x12mm eller 2x14mm får kun 2x12mm.. :P

Hvorfor kan du forresten ikke gjøre dette selv? Kjøper du en grov og en fin gjengetapp bør det gå greit, vel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært å handlet inn bolter, bor og gjengetapp idag ;) Satser på sistnevnte løsning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.