#1 Skrevet Juni 19, 2008 Jeg skal bygge om fra Ufo bremser til 314x30 S6 skiver. Dette medfører litt modifisering av kalipper og fjærbein. En av tingene er hullene i kalipperne, de er 14mm, mens boltene på ufo kalipperne er 12mm. Har ikke spesielt god erfaring med å borre opp og gjenge de opp igjen. Derfor lurer jeg på om noen har tips til hvor jeg kan få tak i noe slikt? -Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2008 De fleste maskinverksted kan dreie noen hylser til deg i rett dimensjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2008 Okei... Men det er ikke mulig å kjøpe som hyllevare noe sted? Noen som vet om rør med 12mm innvendig dim og 14mm utvendig som det går ann å kappe hylser av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2008 De fleste maskinverksteder kan bore og gjenge opp hullene også, jeg vil vel si at det er en bedre løsning, siden du i stedet for 3x12mm eller 2x14mm får kun 2x12mm.. Hvorfor kan du forresten ikke gjøre dette selv? Kjøper du en grov og en fin gjengetapp bør det gå greit, vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 21, 2008 Har vært å handlet inn bolter, bor og gjengetapp idag Satser på sistnevnte løsning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...