#1 Skrevet Juni 19, 2008 Hei Etter å ha montert på nye sommerdekk så har jeg behov for å senke bilen, kan vel senke den rundt 40mm kanskje mer. Trenger en anbefaling på hvilket senkesett jeg burde velge. Skal man velge Coil over eller ikke? Hvor kan man få senket bilen uten å bli raka blakk. På forhånd takk for alle tips Mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2008 HeiEtter å ha montert på nye sommerdekk så har jeg behov for å senke bilen, kan vel senke den rundt 40mm kanskje mer. Trenger en anbefaling på hvilket senkesett jeg burde velge. Skal man velge Coil over eller ikke? Hvor kan man få senket bilen uten å bli raka blakk. På forhånd takk for alle tips Mats Du kan jo høre med Håkon Sandberg her inne, tror han selger no FK greier... er ikke helt sikker, men hør med han. Edit: Jo han driver med det.. sjekk denne: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=116697 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...