#1 Skrevet Juni 19, 2008 Hei! Har en mekanisk dur fra motorregionen ved visse turtall, hører det igrunn kun under akselerasjon, da disse turtallene passeres. Mistenker et løst varmedeksel eller lignende, noen som har vært borti samme problem? Snakk om en '97 Vento. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2008 vanskelig å si, du må nesten prøve å lokalisere lyden litt mer, men rart at den kommer på et visst turtall... er sikkert bare en bagatell hvis du ikke merker noe på motoren/draget generellt under akslerasjon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2008 Hadde sånn lyd på min golf 4.. Blei ekstremt irritert da den alltid kom i "cruse" hastigheter.. Tok litt tid å finne det, men fant til slutt ut att den ene hoved lykten hadde 1 skrue som ikke var skrudd ordentlig til så den lå å vibererte i karoseriet som igjenn forplantet seg inn i bilen. Skrudde den fast å nå er alt som det skal være.. Så tips, ta å gå over motorrommet å sjekk om det er noen deler som ikke er helt skrudd fast -Kenneth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2008 Er litt vanskelig å lokalisere den bedre, ellers skulle jeg forklart bedre! Får ta en lytteøkt i løpet av morgendagen tenker jeg, kan ikke tenke meg at det er noe alvorlig galt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...