#1 Skrevet Oktober 14, 2004 Noen her som har originalt radiostyrt klokke i bilen?? Skjønner ikke hvordan jeg klarte meg før da jeg ikke hadde dette:D I bilen min fungerer dette kjempefint! Men en kollega av meg har også dette utstyret - og der fungerer det ikke kjempefint. Radiostyringa har uteblitt, rett og slett. Dette merkes først og fremst ved at antenne-signalet ved siden av klokka har blitt borte. Og jeg har også lagt merke til at han har kommet for sent på jobb noen ganger:p Det virket for inntil noen dager siden og det var da han henvendte seg til meg for å søke råd. Jeg kaster ballen videre tel dækk. På en nettside av utenlandsk opprinnelse har jeg funnet ut noe sånt som at dette antenne-signalet, som betyr at den mottar signal, blir stående i 3 dager etter at signalene forsvinner. Er det andre som har dette utstyret i bilen sin?? Og kanskje kan titte etter om den fortsatt tracker radiosignaler? Eller for å si det på en annen måte: Hvordan få den til å tracke signaler igjen? Dersom andre biler mottar signalene må det jo ligge lokalt på bilen. Dersom det er andre som har mistet signalet sitt, så er det sannsynligvis signalene som er r*****t! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2004 Jeg har radiostyrt klokke i TT`n. Radiosignalet som gjør at klokken er oppdatert, vises med et antennesymbol til venstre for klokken. Hvis du står parkert i en kjellergarasje eller tilsvarende over ett døgn, forsvinner symbolet, fordi klokken ikke har kontakt med radiouret i Tyskland. Klokken går fortsatt, men blir ikke oppdatert/justert. Er bilen lenge nok i "friluft", kommer symbolet tilbake. No worry. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...