#1 Skrevet Juni 20, 2008 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette i oslo området? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2008 Bilextra fører Prickbort iallefall, men det er forskjell fra butikk til butikk om de har 1 litere inne. I skien hadde de bare 30 liters kanne når jeg var innom der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2008 Bilextra fører Prickbort iallefall, men det er forskjell fra butikk til butikk om de har 1 litere inne. I skien hadde de bare 30 liters kanne når jeg var innom der. bil x-tra i kongsberg hadde aldri hørt om det en gang når jeg var å spurte så! vet ikke helt om det er stedet å leite;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 20, 2008 Sabilex får du vel på esso? Gjorde iaf. det før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 20, 2008 Sabilex får du vel på esso?Gjorde iaf. det før. Aiiit, sjekker Essoen idag da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 20, 2008 Esso har Sabilex, ja -de som lager det. Statoil her i byen har Prickbort på 1l flaske. Visstnok pga. at de har produkter til selvvasken fra Lahega, får det sikkert sammen med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2008 IMO er Biltema kallavfetting bedre enn Sabilex, men det er Essos som fører det, ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 14, 2008 Jeg syns at Biltema's kaldavfetting er helt ubrukelig. Sabilex er ok, den beste jeg har prøvd så langt er Blåtind Avfetting. Den tok sikkert 95% av asfaltsølet på sidene av bilen etter vinteren, og gjorde en veldig god jobb i et møkkete motorrom også. Den egentlig beste jeg noensinne har forsøkt var fra Norrøn Malingfabrikk i Risør, men det ser ikke ut til at jeg får kjøpt den lokalt lenger. Denne avfettingen tok alt utenom maling! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 16, 2008 Hehe.. Jeg synes i hvertfall den funker kjempebra på Autoglym Extra Gloss Protection-behandlet bil, (blir helt glatt etter hard vinterbruk) men det er godt å se flere erfaringer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...