Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette i oslo området?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilextra fører Prickbort iallefall, men det er forskjell fra butikk til butikk om de har 1 litere inne. I skien hadde de bare 30 liters kanne når jeg var innom der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilextra fører Prickbort iallefall, men det er forskjell fra butikk til butikk om de har 1 litere inne. I skien hadde de bare 30 liters kanne når jeg var innom der.

 

bil x-tra i kongsberg hadde aldri hørt om det en gang når jeg var å spurte så!:P vet ikke helt om det er stedet å leite;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sabilex får du vel på esso?

Gjorde iaf. det før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sabilex får du vel på esso?

Gjorde iaf. det før.

 

Aiiit, sjekker Essoen idag da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Esso har Sabilex, ja -de som lager det.

 

Statoil her i byen har Prickbort på 1l flaske. Visstnok pga. at de har produkter til selvvasken fra Lahega,

får det sikkert sammen med det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMO er Biltema kallavfetting bedre enn Sabilex, men det er Essos som fører det, ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns at Biltema's kaldavfetting er helt ubrukelig. Sabilex er ok, den beste jeg har prøvd så langt er Blåtind Avfetting. Den tok sikkert 95% av asfaltsølet på sidene av bilen etter vinteren, og gjorde en veldig god jobb i et møkkete motorrom også.

 

Den egentlig beste jeg noensinne har forsøkt var fra Norrøn Malingfabrikk i Risør, men det ser ikke ut til at jeg får kjøpt den lokalt lenger. Denne avfettingen tok alt utenom maling!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Jeg synes i hvertfall den funker kjempebra på Autoglym Extra Gloss Protection-behandlet bil, (blir helt glatt etter hard vinterbruk) men det er godt å se flere erfaringer! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.