#1 Skrevet Juni 20, 2008 Er det noen som har tüv-papirer til ASA 19" felger? Kjøpte felgene privat av en venn, men han hadde ikke papirene. Om det er noen som har papirer på 19" asa jh4 til audi a4 så hadde jeg satt veldig stor pris på om jeg kunne få en kopi på mail. (rfindsrud@yahoo.no) Er greit å ha tilfelle man blir stoppet. Bilen er en svart 2004 mod Audi A4 S-line, og har akkurat kjøpt Caracter-front, for de som er interessert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2008 Har nå sendt deg 3stk TUV papirer på mail. Sendte alle for å være sikker på at du fikk riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2008 Da har jeg fått papirene. tusen takk for de. Så om noen trenger samme i framtiden er det bare å ta kontakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2009 Hadde en av dere mulighet til å videresendt den mailen til meg også? Akkurat kjøpt meg asa 19", men fikk ikke med noe papirer... holth007@hotmail.com Tusen takk!! Mvh Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...