#1 Skrevet Oktober 14, 2004 Prøver en gang til;) Hva annet trenger jeg for å få montert RS2 grillen? Har gitter, ramma og klips men mangler pakningen innenfor. Ser alle med RS2 har denne, men jeg finner den ikke i ETKA noe sted. Om noen har gjort dette på Audi 80 så ønsker jeg forklaring. Ser pakningen jeg snakker om her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2004 Tviler på at du får kjøpt denne pakningen løst. Tror at det enkleste hadde vært å lagt på en stren med noe slags akryl/ fogemasse å la den tørke. Den strengen vil bli litt myk når den er tørr og vil da fungere som en pakning. Håper at dette kan være til hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2004 Hei Inge:) tenkt på det men i og med at det er så mange som har det på sine biler så begynner jeg å under hvordan de har fått det til. Det følger ikke med noen pakning når man kjøper grillen, har flere kjente på Møller som sjekket for meg Men det skal ganske mye fugemasse der , liker ikke sånne løsninger, må være 100% er ingenting, men er nok mange triks man ikke ser på treff som er brukt til ulike ting Mvh L 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2004 ..og det klipset som sees på bilde skal jo ligge å trykke på pakningen og holde gitteret på plass..Morten Hansen har gjort samme men får ikke 'tag i an' Har du noen flere tips Inge? alle forslag mottas med takk:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 17, 2004 Dakkar Lars.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 17, 2004 På en orginal RS2 grill ligger denne pakningen der, jeg har hatt RS2 selv så jeg vet det. Det jeg antar da, er at dette er en pakning som kun selges med en ny grill. Har du sjekket hvor mye en orginal RS2 grill koster forresten, fra Møller ? Med en foge- pistol så påfører du den massen ganske lett, og jeg tviler på om du klarer å få satt dit en pakning så fort, hvis du fikk tak i en. Lykke til videre ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 17, 2004 Har kjøpt ramme(grillen) av Møller, en kontakt jeg har der og fulgte ikke med noe heller kun ramma. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...