#1 Skrevet Juni 20, 2008 Trenger litt hjelp her. Driver og bytter klosser bak på passaten. Trenger jeg noe spesialverktøy for å klemme tilbake stempelet? For øyeblikket klarer jeg ikke å rikke stempelet så noe feil gjør jeg tydeligvis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2008 Må ha spesialverktøy ja. Du kan også skru av bremseslangen, men da må du lufte etterpå. Det er kanskje det greieste og rimligste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2008 Og verktøyet får man hvor? Haster litt dette siden bilen ska frakte sykler og syklister til Lillehammer i morgen tidlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 20, 2008 Det er jeg ikke sikker på du. Sjekk på diverse bilrekvisita butikker e.l Det er fort gjort å lufte, trenger bare en som kan pumpe på bremsa for deg. Og for all del kjøp ny bremsevæske, som du har klar når du holder på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 20, 2008 Stemplene i calipere bak må skrues inn samtidig som de klemmes. Skal ikke være nødvendig å løsne bremseslange pga dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 20, 2008 Biltema har et ok verktøy for dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 20, 2008 Du trenger dette: http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=500&iItemId=82465 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 20, 2008 Takk for tipsene Fikk tak i et universalverktøy på bilextra som fikset biffen. Rimelig tungt å presse tilbake stempelet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...