Bossh 044 bensin pumpe + org pumpe = kluss?

Anbefalte innlegg

Snakket med de på kollevold rallyinnport her om dagen, de sa forklarte at om man monterer en bosh 044 pumpe etter en orginal pumpe ville den spinne å lage luft bobler i bensinen, samt at den ville ta skade av det og til slutt skjære seg. Så dere som har denne monter på bilene deres har dere fjernet org pumpe eller har dere den og?

Takker for alle svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvorfor beholder du den orginale pumpen?? Viss du må ha den som løftepumpe ville jeg heller vurdert å brukt en 044 pumpe som passet i tanken istedet.

044 Pumpen leverer jo ganske større mengder enn org pumpen så er gjerne noe i det de sier på Kollevold...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det funker fint å ha en 044 pumpe i motorrommet. Kjørte med det selv i over 1 år + jeg vet om ca mange andre som gjør det, så kollevold utsagnet ville jeg tatt med en spade salt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor skulle 044 pumpa få luft fra egentlig: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt med 044 under bilen etter orginal pumpa i over 1 år nå. Ingen tegn til noe mere lyd eller ulumskheter. Støyer like mye som den gjorde som ny:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også kjørt med pumper i serie, og er ikke noe problem med det. Men satt en 044 pumpe i tanken i år. Like greit det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du får 044 pumper som passer i original plast-innfesting i tanken?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.