Anbefalte innlegg

Har fått en bulk i siden på dekket.. Er det like greit å kjøpe nytt med en gang eller kan det holde en stund?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

holder vel en stund, men greit å få det byttet.. kjørte en god stund med tilsvarende på en bil jeg hadde for en del år siden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har jeg også hatt store problemer med, ikke kjør med det... kan i værstefall sprenge når du kjører

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utoverbulk i dekket tyder på revnede corder, og det ikke noe særlig å kjøre rundt med. Ved feil belastning kan dekket eksplodere da cordene som skal holde gummien er frahværende der bulken er...

 

Så ikke kjør for mye gris eller legg på langtur før du får nytt dekk på plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg kjøpe kun ett dekk med tanke på quattro'n?

Det er ca 5mm igjenn på det på andres siden!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp to, men se det på den positive siden, enten spinner du ut de du skal bytte, eller så tar du det hele du bytter ut og har det på et reservehjul

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå var det etter at dekka ble lagt på av et firma at det ble sånn da!.. Kan det være at det er deres feil..Skakk kjørt dekket og ødelagt cordene?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekket har ikke blitt kjørt uten luft?

Kjører man uten luft i dekket går det varmgang i siden på dekket og kordene blir ødelagt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått en bulk i siden på dekket.. Er det like greit å kjøpe nytt med en gang eller kan det holde en stund?

 

Jobbet med dekk å av erfaring vil det ikke skje no nevneverdig mer før du kjører hardt slik at dekket blir varmt å dekktrykket øker å bulken blir enda større. Da kan det eksplodere.

 

Så bytt i tide før det går galt er vel et sikkert stalltips;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en slik bulk på ene dekket som fulgte med min quattro da jeg kjøpte den. Ikke synlig på innsiden, men var nok kjørt en god del kilometer med den skaden før jeg overtok bilen. Jeg bytte før ferieturen, forr å si det sånn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.