#1 Skrevet Juni 20, 2008 Har idag startet jobben med å senke bilen.. holdt ikveld på med å senke fremme, men da jeg skulle begynne å senke bak måtte jeg bare trekke meg da jeg ikke finner ut hvordan fjerne sidedekslene bak (st.vogn) uten å ødlegge noe.. Noen tips ? Sender med noen bilder av hvordan bilen er nå.. ble litt i laveste laget, men skal låne noen 20X8.5", så da skal den heves litt.. Her er det problemet starter bak, da jeg ikke vil ødlegge noe spør jeg heller om tips.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2008 Trenger vel ikke ut med noen deksler? demperen er skrudd fast i toppen av innerskjermen med to bolter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2008 Trenger ikke av med noe baki her nei som Rune sier.. Kommer til alt inni hjulhuset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 20, 2008 Gjør man det !? supert ! da er det da kjempeenkelt er vant med at man må av med alle deksel bak for å komme til toppen av demperen... men så er dette min første vag også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 20, 2008 flere som senker idag! wooho! gjort det selv! begynte med deksler på min jeg også,så du er ikke alene;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...