Kjeltringpakk har brutt seg inn i boden

Anbefalte innlegg

Heldigvis ser det ut til at jeg ved en tilfeldighet fant ut dette kort tid etter at innbruddet skjedde, for det stod en del ting "klart for avhenting" som jeg har fått berget unna.

 

Så, om noen kommer over en sort Yamaha TX-590RDS radiotuner (en separat komponent) tilsalgs i området fortrinnsvis uten kvittering eller emballasje så gi meg et hint :)

 

Den var langt fra ny, men i meget god stand. Uansett kunne det jo ha vært morsomt å ommøblert kjeltringpakkets knær hvis anledningen måtte by seg : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innbrudd i boden har jeg selv opplevd, men da mens jeg bodde i Sandefjord sentrum. Heldigvis tok ikke tjuvpakket med seg annet enn telt og (dyyyr) sovepose, og etterlot seg et sabla rot samt en ødelagt lås. Hmpf.

 

Håper du finner spilleren din...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle gjemt deg der å ventet på at de kom tilbake:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderte det sterkt, men klokka 02 var det fortsatt ikke kommet noen og så ble jeg så sabla trøtt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.