#26 Skrevet Juni 26, 2008 Hahaha! Dette kommer han til å bli mobbet for i flere år fremover:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 26, 2008 Men syns det var lite skader på den egentlig. Når vi herjer med bakhjulstrekkere blir bilen seende ut som en banan: smil : En most banan... Uten Eksosanlegg og bakfanger...(samler da ikke på sånt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 27, 2008 En most banan... Uten Eksosanlegg og bakfanger...(samler da ikke på sånt) Hehe, du har fått se bildene du og ja, ellers kanskje du var oppe og så på den på julaften? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 29, 2008 hahahaha. Lo så jeg grein her nå fy faen til bra . Menn pass nå på at purken ikkje finner tak i det klippet der da ;)hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 29, 2008 Hehe, du har fått se bildene du og ja, ellers kanskje du var oppe og så på den på julaften? Fikk bilder jeg ja Så var jeg jo selvfølgelig oppe å prøvde svingen på Julaften 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 30, 2008 Fikk bilder jeg ja Så var jeg jo selvfølgelig oppe å prøvde svingen på Julaften Når vi likevel er OT, vil du utdype hva som skjedde med den bilen du prøvde svingen med? Eller skal vi kanskje la vonde minner være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 1, 2008 Når vi likevel er OT, vil du utdype hva som skjedde med den bilen du prøvde svingen med?Eller skal vi kanskje la vonde minner være? å? Mener du den Mercedesen (190E) som IKKE gikk på luft og kjørlighet? Den måtte jo f*** meg ha Olje og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 1, 2008 Haha, fantastisk:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...