Anbefalte innlegg

Hahaha! Dette kommer han til å bli mobbet for i flere år fremover:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men syns det var lite skader på den egentlig. Når vi herjer med bakhjulstrekkere blir bilen seende ut som en banan: smil :

En most banan... Uten Eksosanlegg og bakfanger...(samler da ikke på sånt): rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En most banan... Uten Eksosanlegg og bakfanger...(samler da ikke på sånt): rock :

Hehe, du har fått se bildene du og ja, ellers kanskje du var oppe og så på den på julaften?: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahahaha. Lo så jeg grein her nå :P fy faen til bra :P. Menn pass nå på at purken ikkje finner tak i det klippet der da ;)hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, du har fått se bildene du og ja, ellers kanskje du var oppe og så på den på julaften?: haha :

Fikk bilder jeg ja :) Så var jeg jo selvfølgelig oppe å prøvde svingen på Julaften :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk bilder jeg ja :) Så var jeg jo selvfølgelig oppe å prøvde svingen på Julaften :)

Når vi likevel er OT, vil du utdype hva som skjedde med den bilen du prøvde svingen med?:P

Eller skal vi kanskje la vonde minner være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi likevel er OT, vil du utdype hva som skjedde med den bilen du prøvde svingen med?:P

Eller skal vi kanskje la vonde minner være?

å? Mener du den Mercedesen (190E) som IKKE gikk på luft og kjørlighet? Den måtte jo f*** meg ha Olje og : klø ::P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, fantastisk:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.